سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده چوبی

اغلب داخل خانه هایی که پله وجود دارد از نرده های چوبی استفاده می شود و دلیل آن این است که اگر از استیل استفاده شود . خانه خود را شبیه به مترو کرده ایم . اگر از نرده های آهنی استفاده کنیم . دارای زیبایی برای داخل خانه نیستند . بهتر است از نرده های چوبی استفاده کنیم . یکی از مزیت های نرده چوبی این است که دارای تنوع در طرح است . رنگ آن را می توانید انتخاب کنید که حقیقتا دارای تنوع بی نظیر در رنگ است. می تونید بین رنگ ها ( 1- خود رنگ . که همان رنگ اصلی چوب است . 2- اصلی 3- فندقی 4- گردویی 5- قهوه ای سوخته ) انتخاب مناسب خود را داشته باشیم و همچنین می توانید از رنگ های پوششی همچون (سفید و مشکی ) نیز استفاده کرد . 

امروزه برای رنگ کردن نرده چوبی از رنگ های شیمیایی استفاده می شود ( سیلر ، کیلر و نیم پلی استر )

در قدم اول باید کار را سمباده زد و بهتر است از سمباده 40 و 60 و 80 استفاده کرد و سپس در مرحله اول شروع رنگ کردن، بنزین را با شاپان مخلوط می کنیم و با یک دستمال روی سطح چوب می کشیم  سپس تینر 10/000 را با سیلر با نسبت اختلاط که روی سیلر نوشته مخلوط می کنیم و روی کار با پیستوله می زنیم  و بعد از آن باید کار را بتونه کاری کرد و سمباده با نمره 120 زد و شروع به مخلوط کردن کیلر با تینر و شروع به پاشش مرحله بعد . حالا در مرحله آخر هستیم و می توانید از نیم پلی استر استفاده کنید تا کار کمی براق تر شود.

دقت کنید در هر مرحله باید حدودا نیم ساعت تا 45 دقیقه صبر کنید تا رنگ خشک شود و اگر عجله کنید ، به اصطلاح ، رنگ شره می کند. 

بعضی از رنگ کار ها از پلی اورتان استفاده می کنند که چند مزیت دارد 1- کار را ضد آب می کند . 2- کار را ضد خش کی کند . 3- عمق رنگ بیشتری دارد . 4- عمر مفید کار شما را بیشتر می کند. به دلیل بی ارزش شدن پول ملی قیمت این رنگ های وارداتی به شدت بالا رفته است ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ کار بخواهید از پلی اورتان استفاده کند و ما به تفاوت آن را پرداخت کنید.

چنر فروشگاهی که در زمینه نرده چوبی به صورت حرفه ای فعالیت می کنند در زیر می بینید.

1- فروشگاه alldecor8 ( فروش آنلاین  نرده چوبی {پایه نرده چوبی - ایستگاه چوبی}  همجنین اجرای نرده و پله ) 

2- فروشگاه پل چوبی (اجرای نرده و پله چوبی گرد و صاف )

3- فروشگاه قصری (اجرای تخصصی ترین نرده و پله های چوبی )

لطفا نظرات خود را در مورد هر فروشگاه بیان کنید . 

با ما در ارتباط باشید.